Allmänna diskussioner

• Tack mottaget: 13

Replied by Nyåkers on topic Allmänna diskussioner

Surt att torska förstås men Byn har inte kommit upp på nivå den här säsongen och då går man inte längre. Behövs lite nytt blod till nästa säsong och jag tycker juniorerna som fått speltid på slutet sett lovande ut, där verkar det finnas kapital för framtiden. Vore kul att se ett byn med rakare spel och färre urvändningar. Nu går det ofta för långsamt och blir för omständligt för att kunna hota när man alltid möter samlade försvar. En del spelare börjar nog närma sig "bäst före datum". Nytt blod, ny spelide' och nya tag...

Tror för övrigt Bollnäs kan överraska Villa lite.
29 feb 2016 20:31 #36072

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

• Tack mottaget: 18

Replied by ERF159 on topic Allmänna diskussioner

Ja då var det över då, men vem hade trott att vi skulle ta det till fem matcher? Bra gjort trots allt.
Last edit: 01 mar 2016 19:22 by ERF159.
29 feb 2016 20:30 #36071

• Tack mottaget: 4

Replied by Rödblå falabo on topic Allmänna diskussioner

Kom igen nu VILLA. Tyvärr är det ju klart att det blir ett "tomma läktare lag" i finalen. Bara hoppas att Villa tar sig dit så man kan hålla på ett lag iaf.
29 feb 2016 20:26 #36070

Ja jag är less. Men är det bara jag som saknar den gamla hemsidan. Vet ej vad men på detta forum skrivs det väldigt mkt mindre än på den gamla sidan.
29 feb 2016 20:21 #36069

• Tack mottaget: 0

Replied by VonSnedskär on topic Allmänna diskussioner

JahaHärIgen skrev: En sak jag glömde nämna i mina tidigare inlägg är att Red Farmers nog gjorde årets bästa insats i lördags. Det var tyst delar av matchen men när sången kom igång så var det rejält. Hoppas på samma sak ikväll!

Måste bara säga att om man satt på andra sidan så vann Bollnäs klacken med 1000 - 0. Edsbyklacken, om det nu var nån, hördes inte alls, tyvärr. Även på den biten måste den nog taggas upp en hel del..
29 feb 2016 20:09 #36068

Så förbannat less. Men man måste vinna hemma å ibland. Det här skulle vi ha ordnat i lördags. Till nästa säsong vill jag se en tränare utifrån, nån som inte ens kan stava till edsbyn å än mindre vet var det ligger.
29 feb 2016 20:07 #36066

• Tack mottaget: 16

Replied by JW on topic Allmänna diskussioner

Tyvärr, kan inte hjälpa det. Nu kommer jag att tokhålla på Villa. Go Esplund!!! (Ja, jag är en dålig förlorare).
29 feb 2016 20:04 #36065

• Tack mottaget: 2

Replied by Över ån och ända hem on topic Allmänna diskussioner

Ännu ett pissresultat efter en riktig pissäsong. Men inget ont som inte har något gott med sig. Nu får det vara slut på luftslottsbygge, nu är det dags för förändring. Det får inte fortsätta på den inslagna vägen en enda match till. Vi hörs i höst. :angry:
29 feb 2016 20:02 #36064

• Tack mottaget: 6

Replied by JahaHärIgen on topic Allmänna diskussioner

En sak jag glömde nämna i mina tidigare inlägg är att Red Farmers nog gjorde årets bästa insats i lördags. Det var tyst delar av matchen men när sången kom igång så var det rejält. Hoppas på samma sak ikväll!
Last edit: 29 feb 2016 10:50 by JahaHärIgen.
29 feb 2016 10:50 #36062

Replied by Ingela Turesson on topic Allmänna diskussioner

Det finns platser kvar i buss nr 2 att boka till Bollnäs ikv...
29 feb 2016 08:23 #36061

• Tack mottaget: 8

Replied by LgS on topic Allmänna diskussioner

Ett gott tecken att Hellmyrs verkar tro att Bollnäs bara haft otur när de förlorat på Sävstaås.

"– Dels har vi fått lite klen utdelning på spelövertag och chanser i första halvlekarna, och dels har det blivit en del ganska slumpartade och billiga mål som blivit lyft för Edsbyn"
29 feb 2016 07:53 #36060

• Tack mottaget: 29

Replied by bynsupp on topic Allmänna diskussioner

Efter den svidande förlusten på Annandagen var jag helt säker på att vi skulle vara chanslösa i kvartsfinalserien mot Bollnäs. Så fel jag hade.

Att tippa kvällens avgörande är svårare än att ta sig till Mars. Förra veckan visade hur totalt oförutsägbara matcherna är.

Ikväll ligger all press på Bollnäs. Dom har allt att förlora och vi har allt att vinna.

Heja Byn, det vore trevligt att får se rödblå bandy även i mars månad.
29 feb 2016 06:52 #36059

Replied by Superbybo on topic Allmänna diskussioner

Hejsan alla Farmare, idag e de årets viktigaste match och vi borde samla oss o visa Bollnäsarna att även om laget emellanåt underpresterar så ger vi i Klacken allt. Oavsett hur det går ikväll så vill JAG att hela Farmers ger sitt stöd till klubben. Sen om nån säger nå skitord har väl för faaan ingen betydelse. Ikväll koncentrerar vi oss på Byn och stöttar vårt lag och Jag hoppas att klacken ställer sig mitt i nedanför VIP läktaren så att fler är med o sjunger. Om vi ger allt ikväll så kanske Grabbarna därute kämpar lite extra. Jag har gnällt hela säsongen på spelare, tränare och lagets spelidé, men ikväll tänker jag inte bry mig JAG tänker stötta VÄRLDENS BÄSTA EIF mitt lag i mitt HJÄRTA. Kärlek, stolthet och tradition. Syns på Sävstaås i kväll alla Farmare, kläm ihop oss och ge Bollnäs en match som dom sent ska glömma.
Tack o hej.
Stefan J
29 feb 2016 05:49 #36058

Replied by Erikbgif on topic Allmänna diskussioner

Vi hade själva diskussion om publiksiffrorna i vårt Svenskafans forum tidigare under säsongen. Att det ofta känns som 3000 men när publiksiffran presenteras är det enbart t.ex. 2300. Så man undrade om det var något fiffel på gång men då kom en styrelsemedlem till undsättning och meddelade att det ej finns anledning att mygla med publiksiffran då publikintäkterna inte är skattepliktiga. Men jag tror inte att någon räknar de som går in via grinden till höger om ishallen, de som åker in där sitter på vipen, restaurang Lången eller i "fågelholkarna" och är förmodligen något hundratal.

Väl mött på måndag!
28 feb 2016 11:58 #36057

• Tack mottaget: 27

Replied by 1974 on topic Allmänna diskussioner

hejabyn skrev: Jag har en kompis som är Bollnäs fan han fick ingen biljett hos oss heller så lägg ner nu

Fast är du egentligen ett Edsbyfan då? Det är inte första gången jag anar att du utger dig för något du inte är. :)
Ber verkligen om ursäkt om jag har fel, men även om jag inte kommer på något exempel på rak arm nu, så är det som jag nämner tidigare inte första gången jag tänkt så när det gäller dina inlägg. ;)
27 feb 2016 23:27 #36056

• Tack mottaget: 17

Replied by PW on topic Allmänna diskussioner

Som jag har förstått saken, så finns det ingen skattemässig anledning för en ideell förening att mygla med publiksiffror. För Bollnäs del så tror jag att det är ett "svinn" via t ex entrén till Gula huset (spelar/funktionärs/VIP-entrén) på flera hundra personer. Plus att det är ett antal som inte räknas av ungdomar/barn med flera. Och det borde ju rent PR-mässigt gentemot sponsorer och andra intressenter snarare vara anledning att fuska upp publiksiffrorna. Håller med hejabyn, det är rätt menlöst att föra den här diskussionen...
27 feb 2016 23:09 #36055

• Tack mottaget: 21

Replied by perrra on topic Allmänna diskussioner

hejabyn skrev: Jag har en kompis som är Bollnäs fan han fick ingen biljett hos oss heller så lägg ner nu

Tänker inte älta detta men Byn har ett helt digitaliserat system där varenda åskådare räknas.
27 feb 2016 22:55 #36054

Replied by hejabyn on topic Allmänna diskussioner

Jag har en kompis som är Bollnäs fan han fick ingen biljett hos oss heller så lägg ner nu
27 feb 2016 22:13 #36053

• Tack mottaget: 17

Replied by PW on topic Allmänna diskussioner

Detta är ju riktigt häftigt. Bandyfest i södra Hälsingland, som uppmärksammas i både SVT-sporten och rikspressen. PR-värdet är enormt. Korta resvägar och välfyllda läktare. Känslorna svallar. Ekonomiskt ren bingo för båda klubbarna. Förstår inte resonemanget bland vissa att vi ska undvika varandra i slutspelet. Hur detta än slutar, så kommer man att kunna hacka i sig en förlust på måndag (nu kanske jag tog i, det blir nog fosterställning vid förlust...). I så fall så har vi ändå kört ända in i kaklet.
Last edit: 27 feb 2016 20:26 by PW.
27 feb 2016 20:19 #36052

Replied by oj oj on topic Allmänna diskussioner

JW, ganska bra sammanfattat
Otroligt nog måste man trots allt säga att det är 50/50 på måndag faktiskt
27 feb 2016 20:06 #36051

En annan sak jag tänkt på är när Hammarström tar frislagen. Skjuter på försvararna. Om det är nära mållinjen så kan jag förstå det. För då kan det bli hörna. Men när det är längre bort så tror jag att risken för kontring är för stor om bollen går i muren.

I övrigt verkar det gå trögt för honom. Senaste tiden har han knappt fått fram ett lyckat skott. Tråkigt.
27 feb 2016 20:01 #36050

Märklig matchserie det här. Hemmalaget ger sig inte själv chansen att vinna i någon match. Idag behövde ju inte ens Bollnäs vara bra. En supporter i orange skulle säkert hävda att vi inte behövde vara så överdrivet bra i torsdags heller.

Med tanke på vad Bajen och Saik visade upp tidigare idag så känns väl det här allt mer givet med VSK-Villa i final.
27 feb 2016 19:49 #36049

• Tack mottaget: 21

Replied by perrra on topic Allmänna diskussioner

Jag betalade in tre personer med Swish i första matchen, undrar om det ens räknades som en person (och var de pengarna hamnade).
27 feb 2016 19:38 #36048

Håller med. Tänkte på det i lördags. Hela stora läktaren var smockfull. Lika så vår läktarsida. Plus alla fågelholkar. Men publiksiffran var 2500. Hemma i måndags var vi 3300 å våra läktare är väl mkt mindre. Nä jobbade jag på Skatteverket skull jag rikta blicken mot Sävstaås. Men då kanske myran å berglin blir utan lön.
Fråga dessutom efter biljett när jag löste in mig i lördags men de var slut sa hon i kassan.
Last edit: 27 feb 2016 19:35 by Rödblå falabo.
27 feb 2016 19:34 #36047

Replied by Dagolino on topic Allmänna diskussioner

Jaha!
Under de första 10 minuterna var jag förvånad över att matchen stod och vägde. Jag tyckte Bollnäs spelade förvånansvärt lojt och lät oss vara med mycket mer än vad jag trott. Det var ju de som var tvungna att vinna, som hade pressen på sig. Den press jag trodde skulle komma uteblev helt. Däremot gjorde Bollnäs sitt första mål efter 13 minuter, och ett andra efter 15 minuter. Samtliga tre mål i första, det 3:e dessutom på övertid kom till genom att Bollnässpelarna kom in på vänsterkanten, skär in och gör mål. En gång, är ok, två gånger är inte bra, tre gånger är ..skall jag uttrycka mig snällt, inte bra! Det tog 26 minuter innan vi hade vårt första skott på mål. Förutom en enkelt slagen hörna. Det tog 44 minuter innan vi skapade vår första farlighet innanför Bollnäs straffområde. Fann mig i paus gå och nynna på en gammal Just D låt, med titeln Hur är det möjligt? För Bollnäs var inte bra men tillräckligt för att leda stort.

Att gå in med 3-0 inför andra är tungt men går att vända. Hade trott att vi skulle komma in hungriga och taggade och visa upp det spel vi visade senast i andra. Det kanske vi gjorde men genom att Bollnäs gjorde 4-0 efter bara 1.40 försvann nog den nytändningen innan den börjat.
Att matchen slutar 4-5 handlar inte om att vi fick någon Lidnersk knäpp och helt plötsligt började spela ut Bollnäs utan att de slog av på takten och vi tände till efter vårt första mål. En fråga jag har fortfarande är varför ställer man upp i försvarspel när Bollnäs har bollen och vi ligger under med 0.4? Det tog fram till 64 minuten innan vi börjar stöta lite högre. Resultatet blev att Joel Edling nätade efter 66 minuter. Hade vi gjort det tidigare kanske vi fått mer nerv och rent av vunnit. Varför vände spelare hem direkt chansen inte fanns? Varför var det inte fler med i anfallen? När vi väl kom i anfall och man hade chansen att slå en djupledspass på några meter då gick man själv, Bollnäs bröt och anfallet var över. Vi spelade lojt och gav bort denna match. Jonas Edling förstökte få spelarna att tända till och gav Hellmyrs några tryckare men tyvärr räckte det inte.

Det behövs fler som står upp på måndag för jag undrar var inställningen var idag? Eller var man överladdade, nervösa, trott att det redan var klart? Jag vet inte men vi vet alla att vi kan så mycket mer! Vi slår dom när vi spelar som bäst! Inställningen var A och O inför dagens match. Om inställningen finns där på måndag och vi visar kämparglöd, fart och vilja, då är allt förlåtet! För vi kan så mycket bättre!
Aldrig tidigare har jag suttit en lördagskväll och längtat till måndag, nu gör jag det! Hejja Byn! :) :) :)
27 feb 2016 19:19 #36046

I bandypuls sändning ställde man sig frågan hur publiksiffran i kvartsfinalserien kunde vara ca 1000 färre per match på Sävstaås hittills jämfört med i arenan... Kunde inte komma på något bra svar... Hmm :evil:
27 feb 2016 19:07 #36045

Hörni administratörer, ni får gärna ta bort allt spam som pågår i trådvyn. Massvis med trådar av spambotar.

Angående matchen, kan förstå att det är omöjligt att hålla högt tempo hela matchen mot ett starkt Bollnäs. Men det var inte bara anfallet som var dåligt första 60. Även försvaret kändes ihåligt. Våga gasa på från start i nästa match. Det finns inget att förlora.
27 feb 2016 18:58 #36044

Begriper mig inte på det här Edsbylaget. Man har ett gyllene läge att slå ut ärkerivalen och säkra en semifinalplats, men allt går sååååå lååångsamt. Det ser både viljelöst och räddhågset ut tills matchen i stort sett redan är förlorad. Markeringen i eget straffområde ska vi inte prata om... OK, man får chansen sista 20 och kommer så när ikapp men i ärlighetens namn borde Bollnäs satt både femman och sexan på alla chanser man hade innan dess och då hade matchen definitivt varit stängd. Innan 70:e minuten kom byn knappt i närheten av straffområdet och vände oftast redan strax över halva plan! Ska man se något positivt är det väl att det faktiskt återstår en femte avgörande match med "bortafördel" trots att byn spelmässigt enligt mig bara presterat 2 bra halvlekar av 8 möjliga hittills. Hur gick det till egentligen?? Ganska less och besviken nu men imorgon kanske man ser möjligheter igen.
Följande användare sa tack: Pekka
27 feb 2016 18:35 #36043

Snygg avslutning av Byn! Hoppas nu bara att trenden fördel av bortaplan håller i sig. :)
Farmers gör säsongsbästa också!
Heja Byn!
Följande användare sa tack: Pekka
27 feb 2016 18:33 #36042

Nu får det vara slut med vällingdrickandet före match. Under 45 min skapar vi EN hörna och något skott utifrån. Är det inte aktuellt att prova lite andra anfallsvapen då, lite lyft tex än att fortsätta med samma taktik. Ok, vi fick ett par mål tillslut men va fan, tiden blir för knapp. Förstår inte att det ska vara så svårt att köra från start. Hemmaplan är tydligen samma som prestationsångest för våra spelare. Blir så förbannat less, vi hade sån möjöighet att skicka hellmyrs på sommarlov.
Last edit: 27 feb 2016 18:35 by Rödblå falabo.
27 feb 2016 18:32 #36041

• Tack mottaget: 1

Replied by Bandytokan on topic Allmänna diskussioner

Håller med fullständigt. Fattar inte varför man fegspelar i 60 min. Verkar som man börjar köra när det redan är kört.... Sen kör man i 60 min och hotar verkligen Bollnäs. Släpp allt fegspeloch kör från start i Bollnäs så kan det bli semi. Heja byn!!!
27 feb 2016 18:28 #36040

Tänk vad bra det skulle bli om byn testar att spela bandy i 90 min...
27 feb 2016 17:57 #36039

Replied by PeO on topic Allmänna diskussioner

O.M skrev: Efter förra hemmamatchen trodde man att det skulle vara som att gå och se sin egen avrättning idag. Men va fan torskar vi nu så har vi ju bortaplansfördelen iaf, och den är ju ruggigt stor..

Lite skämtsamt förstås, men det gäller att inte se denna match som att 'Äh, vi har ändå en match kvar'. Nu tror jag inte spelarna medvetet har den inställningen men någonstans i knoppen surrar det nog är jag rädd. Gäller att gå in för liv och död redan nu.
27 feb 2016 14:43 #36038

Replied by O.M on topic Allmänna diskussioner

Efter förra hemmamatchen trodde man att det skulle vara som att gå och se sin egen avrättning idag. Men va fan torskar vi nu så har vi ju bortaplansfördelen iaf, och den är ju ruggigt stor..
Last edit: 27 feb 2016 13:43 by O.M.
27 feb 2016 13:43 #36037

Replied by PeO on topic Finalmontage

För extra laddning och ev. lite knotter på armarna så kommer här mitt finalmontage (i repris) från 2007 års final med klipp från Sveriges Radio. Lämpar sig dock inte så bra i laptophögtalare.

Klicka på sm_final_montage_2007.mp3 när du kommit in på sidan:
SM Final Montage 2007 (mp3)
Last edit: 27 feb 2016 13:41 by PeO.
27 feb 2016 13:38 #36036

Nu läll!
Följande användare sa tack: perrra
27 feb 2016 11:36 #36035
Bilagor:

Det är inte mars riktigt än, men det är i eftermiddag som byn ska vara som bäst.
27 feb 2016 11:26 #36034

• Tack mottaget: 12

Replied by Jonas Persson on topic Allmänna diskussioner

Sjukt vad laddad man är inför morgondagen... Vinn vinn vinn!
26 feb 2016 19:27 #36033

Bra match igår, detta vågade jag knappt hoppas på men det såg riktigt bra ut!
Nu har vi skaffat ett bra läge och nästan så man vågar åtminstone hoppas på att semi kan bli verklighet. :)
Bra byn och tack byn!
Last edit: 26 feb 2016 14:37 by 1974.
26 feb 2016 14:15 #36032

Martin Frid sämst på plan första 12 minuterna med tre horribla bolltapp varav ett gav Bollnäs 1-0. Om jag varit ledare i Edsbyn så skulle jag ha tagit honom av banan och bett honom gå och byta om redan då. Tur jag inte är ledare...
Last edit: 26 feb 2016 08:43 by LgS.
26 feb 2016 04:59 #36031

Annandagen; 3-7.
Hemma.

I förrgår 3-7.
Hemma.
Varför skulle man betala 200 spänn för att se en match i repris?
Jag tänkte nästan begära pengarna tillbaka.

Båda matcherna som vi vet utan chans för oss, hur fasen ska vi ska vi kunna vända på detta?

Ikväll vinner vi rättvist efter en magisk andra halvlek. Va underbart med två tvåmålsskyttar från vår kommande succegeneration.
Martin Frids 5-2 mål görs precis på det sätt som man väntat på att han ska göra.
Dubbelmagiskt.

Nu avgör vi hemma i Arenan på lördag. Vår främste Bollnäsdödare har inte talat ännu.
Kapten Edling leder Byn till semifinal och ett efterlängtat revanschmöte mot Villa.
25 feb 2016 21:23 #36030

Replied by publikprofs on topic Allmänna diskussioner

Ja vad säger man .
Får vibbar från vändning gen mot vsk 06 om jag minns rätt.
Äntligen lite fart och ett rakare spel.

Hörde jag rätt vad axman sa ny lag ledning kuben och Ola?
25 feb 2016 21:12 #36029

Vad menar Thomas Liw när han säger att Popa inte är tillgänglig?
25 feb 2016 21:09 #36028

Magiskt!!!
25 feb 2016 21:08 #36027

Replied by Dagolino on topic Allmänna diskussioner

Jag var orolig för dagens match då jag åkte hem från jobbet för himmelen lyste starkt orange! Var det ett omen? I natt däremot lyser Bollnäs och Hälsinglands himmel ljuvligt röd o blå!

Lika bedrövligt tråkig som första halvlek var. Lika spännande och intensivt dramatisk var andra. Inget av lagen gjorde en bra match i första. Det var ingen bandypropaganda men Bollnäs gick till vila med 2-1 helt rättvist. Jag var irriterad för det var Bollnäs som spelade grisbandy med lite fula på åkningar utan att åka ut. Wests ryggtackling på Andersson vid hörnan är ett av många exempel. Bollnäs spelade fysiskt. Vi täckte av och åkte och duttade. Hade precis läst att Edling sagt att att det skulle bli mer fart, pyttsan! Vi spelade lika snällt som en småskoleklass.

Det var tydligen rätt för det skulle bli en helt annan fart i andra. Vad man sagt i periodpaus eller vad man ätit skall man helt klart fortsätta med!! Laget fick en styrka likt Bamses dunderhonung. De första 10 minuterna vänder allt och man börjar få vibbar från fornstora dar, dvs 2004 och några år framåt. Det var en helt annan fart, en helt annan vilja, ett helt annat lag än vad vi sett under större delen av säsongen och nu fick vi se ett mänskligt Bollnäs. Vilket inte gjorde saken sämre.

Ett av de snyggaste målen jag sett denna säsong var där fightern Martin Strid.. förlåt Frid :) Krigade och uppvisade en skön genomåkning och fick Bollnäs försvar att likna ett div. 1. Det såg ut som att han hade trimmade skridskor. Axman, som dagen till ära gav ett otroligt neutralt och bra matchreferat påpekade att ingen är lika vältränad och snabb som honom i Elitserien. Tyvärr var vi lite stillastående vid några fåtal tillfällen tex då Bollnäs gör 5-3 och det blir match igen. Otroligt skönt och helt nödvändig var den utvisning vi tar efter 77 minuter då vi stoppar Myran på en genomåkning efter kortlinjen. Lärd av misstagen från förra matchen gav man honom en tackling som gav en 10 men det var helt rätt i det läget. Den utvisningen är inget att snacka om men visst får han med sig frislag enkelt ibland. Att han inte skulle vara skadad håller jag inte med om. Han kommer upp till 80% av sin kapacitet. Tråkigt men vi har också skadade spelare.

Bollnäs är Bollnäs och det spel de uppvisat under senare delen av säsongen är ett av Elitseriens bästa. Vi har tagit den lilla chans vi hade! Vi har nu fått 2-1 i matcher och har ett litet psykologiskt övertag. Det betyder ingenting annat än att vi har 2 matcher att gå på, Bollnäs 1 men vi har själva tidigare i historien vänt underlägen. Det skall vi inte glömma och därför måste samtliga spelare lyfta sig och komma taggade till 1000 till nästa match! Vissa otroligt mycket mer än andra för vi har klasspelare som inte kommer upp i klass! Det gäller nu att visa att bäst före datum inte gått ut!.

Däremot bör man skriva långa kontrakt med Erik Persson som åter räddade oss vid ett par lägen idag. Wikblad som tillsammans med årgångsvinet Hans Andersson, han blir bara bättre ju äldre han blir! Vilken mentor för många yngre! Martin Frid tillhör också framtiden! Det positiva är att det är ungdomen tillsammans med Andersson som visar vägen! Det ger hopp för framtiden men nu ser vi inte längre än till lördag!
Inget är vunnet men fortsätter vi att utvecklas kommer himmelen att vara ljuvligt röd och blå på lördag!
25 feb 2016 20:33 #36026

Tänk om byn kunde spela hela lördagsmatchen som andra halvlek idag!! Ska ärligt säga att jag trodde Bollnäs skulle segla ifrån i första. Hoppas byn tar det redan i helgen men om inte har vi ju bortafördel i en eventuell femte match....
25 feb 2016 20:10 #36025

• Tack mottaget: 24

Replied by Spajk on topic Allmänna diskussioner

Grymt!! Nu kör vi ännu hårdare i nästa!
25 feb 2016 20:09 #36024

Jag är i chock - vad hände?

Nu kräver jag att alla framtida derbyn spelas på Sävstaås.
25 feb 2016 20:09 #36023

• Tack mottaget: 3

Replied by Piotr Gushin #137 on topic Allmänna diskussioner

Liket lever! Fantastisk 2a halvlek av Byn! Vilken planet är Martin Frid ifrån? Grattis Byn! Ris när det ska vara ris, men 2a ikväll, bara ros!
25 feb 2016 20:08 #36022

Replied by Titan Catapult on topic Allmänna diskussioner

Wikblad!!! Frid!!! Tack.
25 feb 2016 20:04 #36021